-->

środa

Blog - Pomagać nade wszystko




Ponieważ lubię pomagać, postanowiłam pomagać dzieciom. Chorym dzieciom. Jestem na kilku stronach które pomagają dzieciom niepełnosprawnym. Przeglądam prośby dzieci i na ile mogę na tyle staram się im pomagać. 


Przede wszystkim załatwiam ciuszki, zabawki, bajki, czasami leki i słodycze. Z mojej pomocy skorzystało już mnóstwo dzieciaczków.  Jestem szczęśliwa widząc ich uśmiechnięte buźki. 


Jeżeli chcesz się przyłączyć i też pomagać razem ze mną, napisz do mnie. Czasami tak nie wiele trzeba, żeby pomóc innym.


Bardzo Was proszę rękodzielnicy, pomóżcie nam. Każda Wasza rzecz przyda się na aukcje, kiermasz albo wydarzenie. Ja wiem, że poświęcacie temu swoje serce i czas i ciężko Wam się rozstać z każdym przedmiotem, ale w ten sposób nie raz pomożecie w ratowaniu życia. Będę wdzięczna za każdy choćby malutki przedmiot.

Zapraszam na blog Kryni - (moderatorki pomagamy.dbv.pl)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie nam miło jak zostawisz po sobie ślad

Opublikuj

Obserwatorzy

Domore i Siepomaga